Meer boels
Inloggen Registreren

Klantenservice

Klantinformatie

  • Met de klantenkaart van Boels krijgt u onder andere 10% korting op het huurbedrag, voor een volledig overzicht van de voordelen van onze klantenkaart klik hier.

  • Klik op deze link en volg de verdere aanwijzingen op.

  • Klik op deze link en volg de verdere aanwijzingen op.

  • Stuur een E-mail naar debiteuren@boels.nl.Vermeld in de e-mail uw klantnummer en het factuurnummer (of eventueel het contractnummer).Vervolgens ontvangt u zo spoedig mogelijk een kopie van uw factuur.

  • Dit is niet noodzakelijk, maar het is wel aan te raden.

    Indien u zeker wilt weten dat u op het door u gewenste moment over de juiste machine kunt beschikken, is het verstandig deze vooraf te reserveren.

Tarieven

  • Onze machines en gereedschappen vertegenwoordigen een aanzienlijke waarde.
    Daarom vragen wij van particuliere klanten en bedrijven, welke geen rekeningklant van ons zijn, een borgsom.

  • De borg ontvangt u binnen 2 werkdagen op uw rekening.

  • Onder verbruikerskosten vallen o.a  brandstof, slijp- slijtagekosten. Informeer bij het afhalen van het product hoe e.e.a. verrekend wordt. Onze medewerkers staan u graag te woord.

  • In onze filialen zijn prijslijsten beschikbaar.

  • U betaalt het dagtarief.

  • Nee, de minimale huurperiode is 1 dag.

  • De hoogte van de borg verschilt per machine en is onder andere afhankelijk van de waarde van de desbetreffende machine. Indien u exact wilt weten welke borg u moet betalen kunt u contact opnemen met het dichtstbijzijnde filiaal.

    Het heeft onze voorkeur dat u de betaling van de borg via PIN doet.

Overige vragen

  • Op deze pagina kunt u alle informatie over onze filialen vinden waaronder de contactgegevens en de openingstijden.

  • Klik hier voor een overzicht van onze actuele catalogi, u kunt deze hier online bekijken en eventueel bestellen.

  • Via dit formulier kunt u een sponsoraanvraag indienen. Boels ontvangt echter enorm veel   
    sponsorverzoeken, waardoor we helaas een selectie moeten maken uit de binnengekomen
    aanvragen.

    Om in aanmerking te komen voor sponsoring moet uw verzoek in ieder geval aan een aantal eisen voldoen:

    • Boels sponsort uitsluitend projecten, activiteiten of verenigingen binnen de landen waar Boels actief is.
    • Uw initiatief heeft een landelijke uitstraling.
    • Uw initiatief levert een wezenlijke bijdrage aan cultuur, welzijn of sport.
    • Uw initiatief levert een substantiële bijdrage aan de naamsbekendheid van Boels.
    • Uw initiatief wordt niet gesponsord door een ander verhuurbedrijf.
    • Uw initiatief heeft geen politiek of religieus karakter.
    • Uw aanvraag dient minimaal 1 maand voor uw evenement bij ons ingediend te worden middels ons sponsorformulier.


    Uitsluitend verzoeken die via het sponsorformulier worden ingediend en aan bovenstaande criteria voldoen worden in behandeling genomen.

    Voor sponsoring komen in ieder geval niet in aanmerking:

    • Verenigingen of stichtingen die geld inzamelen voor goede doelen, Boels steunt al een vastgesteld aantal goede doelen.
    • Studentenverenigingen en studiereizen.
    • Bedrijfsfeesten en jubilea.
  • Ja, Boels heeft een eigen opleidingscentrum: Boels Training. Klik hier voor een volledig overzicht van het trainingsaanbod.

  • We geven advies indien u een rolsteiger wilt plaatsen, u dient echter zelf voor de opbouw van de rolsteiger te zorgen.

  • Een overzicht van onze actuele vacatures vindt u op www.boelsjobs.com.

  • Raadpleeg de filiaalinformatie op onze website voor onze actuele openingstijden.

  • Uiteraard krijgt u bij het ophalen van de machine of wanneer deze wordt bezorgd een gedegen uitleg van onze medewerker.

    Bij een aantal machines op onze website vindt u een instructievideo. Hierin wordt duidelijk en stap voor stap de werking van de desbetreffende machine uitgelegd.

    Sommige machines worden geleverd met een handleiding.

    Heeft u daarna nog vragen? Stel ze gerust!

  • U kunt bij ons ook terecht voor de aanschaf van machines en gereedschappen.

    Klik hier voor meer informatie over de aanschaf van nieuwe machines en gereedschap.
    Klik hier voor meer informatie over de aanschaf van gebruikte machines.

  • RIJBEWIJS B:

    Aanhanger gebruiken met rijbewijs B
    U mag met rijbewijs B in de volgende situaties een aanhanger
    gebruiken:

    • De toegestane maximummassa van aanhangwagen of oplegger is minder dan 750 kg. De toegestane maximummassa is het lege gewicht + het laadvermogen.
    • Is de aanhanger of oplegger zwaarder dan 750 kg? Dan is rijbewijs B toegestaan, als de toegestane maximummassa van deauto en aanhanger samen niet meer bedraagt dan 3.500 kg.

    Aanhanger mag zwaarder zijn dan auto
    De aanhangwagen of oplegger mag zwaarder zijn dan de lege auto.
    Uit het kentekenbewijs van de auto moet dan wel blijken dat de auto
    een dergelijke zware aanhangwagen of oplegger mag trekken.

     

    RIJBEWIJS BE:

     Maximaal gewicht aanhanger of oplegger beperkt
    De aanhanger of oplegger bij rijbewijscategorie BE mag niet meer wegen dan
    3.500 kg (toegestane maximummassa). Alleen onder bepaalde voorwaarden mag
    de aanhanger of oplegger zwaarder zijn dan 3.500 kg. Overschrijdt uw voertuig met
    oplegger of aanhanger deze eisen? Dan heeft u een rijbewijs C1E nodig. Was u vóór
    19 januari 2013 al in het bezit van een rijbewijs BE? Dan blijven voor u de oude regels
    van kracht. Voor u geldt dan geen maximumgewicht voor aanhanger of oplegger.

    Nieuw rijbewijs B+ code 96
    Met het nieuwe rijbewijs B+ code 96 mag u een aanhangwagen voorttrekken die
    zwaarder is dan 750 kg (toegestane maximummassa). Voorwaarde is wel dat de
    toegestane maximummassa van het voertuig en de aanhangwagen samen niet meer
    dan 4.250 kg bedraagt. De toegestane maximummassa is het lege gewicht + het
    laadvermogen.

    U kunt een rijbewijs B+ code 96 bij uw gemeente aanvragen op het moment dat u
    bent geslaagd voor het BE-examen. Het examen voor B+ code 96 is gelijk aan het
    examen voor BE. Heeft u eenmaal voor B+ code 96 gekozen, dan kunt u deze later
    niet meer omwisselen voor een BE-rijbewijs.

Bio Box

  • Uiteraard kan dit, hiervoor kunt u het beste contact opnemen met de dichtstbijzijnde vestiging, en/of ons callcenter 0900-0551 (€ 0,50 / gesprek). U dient er wel rekening mee te houden dat de vermelde prijs is gebaseerd op een minimale huurperiode van 4 weken.

  • Neem hiervoor contact op met het betrokken filiaal.

  • In overleg is er veel mogelijk waarbij we altijd rekening houden met uw wensen, voor specifieke verzoeken vragen wij u contact op te nemen met het betrokken filiaal.

  • In overleg is er veel mogelijk waarbij we altijd rekening houden met uw wensen, voor specifieke verzoeken vragen wij u contact op te nemen met het betrokken filiaal.

  • Neem voor het antwoord op deze vragen contact op met het betrokken filiaal.

  • In dat geval kunt u het beste een nieuwe Bio Box op de nieuwe locatie laten leveren en de ‘oude’ laten ophalen.
    Indien u de Bio Box zelf verplaatst dient u de nieuwe adresgegevens door te geven aan het filiaal, deze locatie zal dan als een nieuwe locatie worden meegenomen in de planning.

  • Uiteraard kunt u ook korter huren, de vermelde termijn van 4 weken is echter indicatief voor de standaard huurprijs die berekend wordt.

  • Hiervoor hebben we een speciale calculator ontwikkeld. Voer uw gegevens in en er volgt een eerste calculatie. Vervolgens nemen we contact met u af om een en ander af te stemmen.

Voorwaarden & Procedures

  • Uiteraard, de kosten zijn afhankelijk van het afleveradres en de te bezorgen machine(s). Deze kosten verschillen per regio en per artikel. Indien u meer informatie wilt over de levering kunt u contact opnemen met het dichtstbijzijnde filiaal.

  • Als particulier bent u verplicht een schade-afkoopregeling af te sluiten.
    Een brand-diefstalregeling is voor particulieren niet mogelijk. Voor een overzicht van deze regelingen klik hier.

  • In geval van storing, diefstal of vermissing verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk te melden bij het filiaal waar de machine gehuurd is.

  • Hier vindt u onze verhuurvoorwaarden.

  • Ja, dit is bij Boels verplicht, u moet een geldig legitimatiebewijs (paspoort, ID-kaart, rijbewijs) kunnen tonen.

  • Informeer over de mogelijkheden bij het filiaal.

  • De machines en gereedschappen die u huurt zijn schoon en verkeren in goede staat.  Reinigings- en/of reparatiekosten worden in rekening gebracht indien materieel niet schoon retour wordt gebracht.

  • Boels Rental kent twee verschillende huurtarieven;

    De dagprijs
    Dagprijzen zijn gebaseerd op huur/gebruik van max. 24 uur. Levert u de machine binnen 24 uur weer in, dan betaalt u 1x de dagprijs. De startdatum en –tijd van de huurtermijn staat vermeld op uw contract. Uitzondering op het dagtarief zijn machines met een urenteller; hierbij is de dagprijs gebaseerd op 8 draaiuren. Voor meer draaiuren geldt een toeslag.

    De weekprijs
    Weekprijzen zijn gebaseerd op huur/gebruik van max. 7 dagen of 168 uur. Levert u de machine binnen 7 dagen weer in, dan betaald u 1x de weekprijs. De startdatum en –tijd van de huurtermijn staat vermeld op uw contract. Uitzondering op het weektarief zijn machines met een urenteller; hierbij is de weekprijs gebaseerd op 40 draaiuren. Voor meer draaiuren geldt een toeslag.

    Voordelig weekendtarief
    Huur extra voordelig in het weekend!

    • Vrijdag t/m maandag (huur/gebruik van max. 72 uur): u betaalt slechts 2x de dagprijs.
    • Zaterdag t/m maandag (huur/gebruik van max. 48 uur): u betaalt slechts 1x de dagprijs.

(Online) Reserveren

  • Wij nemen uiterlijk de eerstvolgende werkdag contact met u op.

  • Neem in dit geval contact op met het dichtstbijzijnde filiaal, bel 0900 – 2228881 (€ 0,15 p.m.)

  • Nee, deze koppeling is er op dit moment nog niet.

  • Neem contact op met het filiaal waar de reservering geplaatst is of bel 0900-0551 (€ 0,50 / gesprek) indien de reservering online gemaakt is.

  • Via deze pagina kunt u uw wachtwoord resetten.

  • U kunt een reserveringsaanvraag plaatsen via onze website, via onze app en via het  telefoonnummer 0900-0551 (€ 0,50 / gesprek).

Direct contact

0900 - 46 36 26 35 (lokaal tarief)
Stel je vragen op Facebook
Stel je vragen op Twitter

Maandag t/m vrijdag 08:00 uur – 17:00 uur

Heeft u vragen, verbeteringen, of wilt u een klacht indienen? Maak dan gebruik van ons contactformulier.

Contactformulier

Daarom Boels!

Op werkdagen vóór 15.00u gereserveerd is dezelfde dag nog aan de slag
Altijd een vestiging bij u in de buurt
Meer dan 2500 verschillende machines en gereedschappen
Korting met de Boels klantenkaart
Altijd op de hoogte zijn? Meld u aan voor onze nieuwsbrief